Krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina u Francuskoj je došlo do prave eksplozije malih časopisa i fanzina, koji su doneli jedan nov grafički izraz, slobodniji, manje oslonjen na prohteve komercijalne literature, a više sklon eksperimentu i društvenom komentaru. Među publikacijama koje su iz tog talasa iznikle bio je i časopis La Pieuvre, koji su u Parizu uređivali Tijeri Gitar i Mirjana Mišlov Ljubičić. Gitar je svoj crtački stil začinjen ironijom naglasio snažnim crno-belim kontrastima i upotrebom drečavih boja. Kombinujući pop (ili bi tačniji termin bio pank?) ikonografiju sa ponekad nadrealnim grafičkim rešenjima, Gitar je zajedno sa Mirjanom Mišlov (u Francuskoj se potpisuje kao Miriana Mislov) u fanzinu okupljao sličnomišljenike, mlade strip autore, ilustratore i pisce.
Rođena u Parizu, Mirjana Mišlov je, kako sama objašnjava, sedamdesetih godina bila Titov pionir u školi za jugoslovenske iseljenike, a svoje neslaganje s ratom u zemlji roditelja izrazila je u pamfletu naslovljenom La bourse ou la vie (Insomniaque éditions, 2004). Pored toga, bavi se i scenarističkim radom – zajedno sa Gitarom potpisuje grafički roman o notornom američkom gangsteru pod naslovom La Véritable Histoire de John Dillinger (Denoel Graphic, 2009).
Tijeri Gitar se svojim britkim crtežom brzo prilagodio formatu novinske ilustracije, sarađujući tokom godina sa muzičkim časopisom Rock & Folk i uglednim dnevnikom Liberation, kao i časopisima Marie-Claire, Nova, Politis i drugima, sve vreme nastavljajući saradnju s malim izdavačima i autorima strip fanzina. Tokom dvehiljaditih stiže poziv da svoje ilustracije objavljuje u New Yorker-u, časopisu koji predstavlja verovatno najprestižniju referencu u biografiji bilo kog ilustratora. Pored grafičkih novela, od kojih bi najnovija (još uvek u fazi izrade) trebalo da bude autobiografska, Tijeri Gitar je i autor omota za CD izdanja brojnih izvođača, među kojima su Pet Kebra, Parabelum, Paskal Komlad ili Liminanas i drugi. Takođe, oprobao se kao autor crteža i scenarija za kratke filmove u tehnici 3D animacije – Sirotani (franc. Les Pauvres) i Beda (franc. La Misère) u koautorstvu sa Mirjanom Mišlov. Svojim radom u različitim crtačkim disciplinama (http://www.thierryguitard.net), uprkos ili zahvaljujući britkom i provokativnom stilu, Tijeri Gitar je čitljiv različitim slojevima publike i na raznim meridijanima, pre svega zahvaljujući temama koje se tiču društvene nepravde, pobune i slično.